Administratief VvE Beheer
Techniek is toch het belangrijkste?
Het beheer van de financiële administratie is waarschijnlijk het meest belangrijke element voor een Vereniging van Eigenaren. Er kan namelijk nogal wat geld in de VvE omgaan. Zo kunnen de reserves wel oplopen tot tienduizenden euro's. Dan wilt u wel dat hier professioneel mee wordt omgegaan. En wat als uw buurman een achterstand in betaling heeft? Geen leuke klus om daar even aan te bellen. Reden genoeg om Reurings VvE Diensten in te schakelen.
Administratief VvE Beheer:
Ledenadministratie
- Bijhouden van een ledenregister.
- Innen van de servicekosten.
- Signaleren achterstallige betalingen, nemen van incassomaatregelen.
- Verstrekken van gegevens bij een eigendomsoverdracht aan notaris.
- Versturen van een welkomstpakket aan nieuwe leden.
Financiële administratie
- Accorderen facturen en verrichten van betalingen, eventueel in samenwerking met het bestuur.
- Administreren van de bankrekening.
- Beheren van de reserves.
- Opstellen van de jaarstukken, balans en exploitatierekening.
- Opstellen van een begroting en signaleren van overschrijdingen.